
سلام به تمام بازدیدکننده های یا بهتر بگم مهمون خونه منو مریم.میخوام امشب از عشق بنویسم.میدونم توی این وقت همیشه از عشق مینویسیم و حزء عشق نمیتونه چیز دیگه ای باشه.از عشق یه دختر از دوست داشتنش.خیلی حس خوبیه وقتی یکی دوستت داره.حسی که واقعا تجربه کردنش برا هر کسی لازمه.مریم توی دوست داشتن از من خیلی جلوتره.و این برام خیلی با ارزشه خیلی دوست دارم این حسو.حسی که وقتی بهش نگاه میکنم یا خودشو برام لوس میکنه از درون ارضا میشم ارضا شدن یعنی اوج لذت.وقتی با اون صداش که یه اهنگ خاصی داره میگه سعیییید تما...
ادامه مطلب
هههههههههییییییییییسسس ! این پست و باید آروم بنویسم آخه آقایی خوابه ومن یواشکی اومدم اینجا ! آخه بهش گفتم میخوابم ولی خوب چیکارکنم خوابم نمیومد ازبس ظهر خوابید بودم اما سعید امروز کلا دنبال کارای امتحان و دانشگاهش بود و خسته بود خوابید !ده دقیقه نشده ها ولی من دلم واسش تنگ شده .... حالا عیب نداره من اومدم اینجا یخورده واسش بنویسم که بفهمه وقتی هم خوابه یا نیستش چقدربه یادشم و دوستش دارم ... وای سعید امشب بهم یه خبربد داد ! آخهxa0xa0دیگه درسش تموم شده وباید بره سربازی !تا اینو بهم گفت سریع اشکام ...
ادامه مطلب