آره امشب راحت بخواب دیگه مریم نیست که مجبور باشی بخاطرش بیداربمونی و بخاطر درد کشیدناش اذیت شی و مجبور باشی بیدار بمونی تا اروم شه ...
چی فکر کردی تو نباشی قرصام هستن امشب با قرصام میخوابم و اروم میشم مثل قبلنا
خوشبختی بدون شرح...
ما را در سایت خوشبختی بدون شرح دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: شنبه 4 دی 1395 ساعت: 17:15