هاااااااااااااااااااااااای مردم به دادم برسید کمکم کنید زنم حرفمو نمیفهمه.من از شما میپرسم خواسته زیادیه دلم بخواد دست پخت نو عروسم رو بخورم.بخدا ما هم دل داریم.نه خداوکیلی این کار بدیه؟؟؟؟؟؟؟؟بچه گونس؟؟؟؟؟؟خو دلم میاد صبح که چشمامو باز میکنم چشمای زیبا و دل نشین مریم رو ببینم. دوست دارم اولین صدایی که میشنوم صدای پر اهنگ زیبا مریم رو بشنوم.دوست دارم با صداش وقتی صدا میزنه«آقایی بیا صبحونه»با سر برم توی اشپز خونه.لامصب اون موقع مگه میشه صبحونه خورد همین که ادم مریم رو ببینه سیر سیر میشه از بس که خوشمزس.یه ببوسه از لباش باعث میشه ادم دیگه گرسنه اش نشه.اون موقع مگه میشه رفت سرکار.هی دم به دقیقه ساعت رونگاه میکنی ببینی ساعت اداری کی تموم بشه زودی بیایی خونه.وقتی میرسی مریم با یه اغوش باز منتظرته.کت و کیفتو میگیره ...بزار ادامه ندم بزار چیزی از عشق مریم نگم .بزار چیزی از زیبایی های مریم نگم.بزار چیزی از زیبایی بی همتای مریم نگم.بزار فقط به یه نقطه اکتفا کنم... خوشبختی بدون شرح...
ما را در سایت خوشبختی بدون شرح دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: شنبه 4 دی 1395 ساعت: 17:15