آقای خونه هم که سید خان باشن عین خیالشون نیست !
میگفت من شلخته و تنبلم ولی باورم نمیشد !
حالاامروز اومدم خونمونو یه دستی بکشم و گردوخاک روزای نبودن و قهرمو پاک کنم....
اینم یه پست عاشقانه واسه بهترین و عزیزترین کس زندگیم سعیدم...

می خواستم کمی ...
فقط کمی ،
دوستت داشته باشم !
از دستم در رفت
عاشقت شدم ...
خوشبختی بدون شرح...
ما را در سایت خوشبختی بدون شرح دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15