بعد ازقهر...

خرید بک لینک
میبینید توروخدا خانم خونه که نباشه و قهرکنه همه جارو گردوخاک میگیره !!!!!

آقای خونه هم که سید خان باشن عین خیالشون نیست !میگفت من شلخته و تنبلم ولی باورم نمیشد !

حالاامروز اومدم خونمونو یه دستی بکشم و گردوخاک روزای نبودن و قهرمو پاک کنم....

اینم یه پست عاشقانه واسه بهترین و عزیزترین کس زندگیم سعیدم...

می خواستم کمی ...

فقط کمی ،

دوستت داشته باشم !

از دستم در رفت

عاشقت شدم ...

خوشبختی بدون شرح...

ما را در سایت خوشبختی بدون شرح دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت: 5:34

صفحه بندی