باز دید کننده های خیالی سلام

خرید بک لینک
سلام به تمام بازدیدکننده های یا بهتر بگم مهمون خونه منو مریم.میخوام امشب از عشق بنویسم.میدونم توی این وقت همیشه از عشق مینویسیم و حزء عشق نمیتونه چیز دیگه ای باشه.از عشق یه دختر از دوست داشتنش.خیلی حس خوبیه وقتی یکی دوستت داره.حسی که واقعا تجربه کردنش برا هر کسی لازمه.مریم توی دوست داشتن از من خیلی جلوتره.و این برام خیلی با ارزشه خیلی دوست دارم این حسو.حسی که وقتی بهش نگاه میکنم یا خودشو برام لوس میکنه از درون ارضا میشم ارضا شدن یعنی اوج لذت.وقتی با اون صداش که یه اهنگ خاصی داره میگه سعیییید تمام سلول های بدنم به لرزه میفته.وقتی نگاش میکنم صورت معصومشو میبینم وقتی زیباییشو میبینم میگم اگه بنده خدا این قدر خوشکله یعنی خدا دیگه چه جوریه.دوست داشتنش این قدر زیاده که هر چی بهش میگم دوستت دارم بازم سیر نمیشم انگاری از عشقش سیراب نمیشم.واااااااااااااااااای دوباره دلم هواتو کرده.امروز نشد خیلی باهاش بحرفم یا من نبودم یا اگه بودم خانم گلی مهمون دارن.عمه خانم اومده.حتما خیلی خسته شده وقتی اخر شب بهم اس میده باید کلی بهش برسم تا خستگی از بدنش بره بیرون.ایناش دیگه به شما ربطی نداره فقط امیدوارم همچین کسی نصیبتون بشه ولی زیاد امیدوار نباشید یه گل مریم خوشگل توی این گلستان بود که خودم چیدم

خوشبختی بدون شرح...

ما را در سایت خوشبختی بدون شرح دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: يکشنبه 2 آبان 1395 ساعت: 6:52

صفحه بندی