خوشبختی بدون شرح

خرید بک لینک
عرضم به حضورتون : آقای این خونه که سعیید خان باشن و به نظربنده بهترین مرد دنیا....باتموم مهربونی های که داره بازم غرمیزنه گفتم شوهرم میکنم آقابالاسرم میشه ندونستم باید بزرگش کنم والا! این آقای من مثل پسربچه ها بهونه میگیره مثلا همین امروز صبح میدونه من حالم خوب نبوده ونتونستم پاشم بهش صبحونه بدم اونوقت بدون صبحونه رفته بیرون بهش میگم واسه چی چیزی نخوردی میگه خوب تو نبودی واسم صبحونه بزاری د آخه یکی نیست بگه مرد مگه بچه ای که حتما من باید بهت لقمه بدم تا غذاتو بخوری!ولی من که میدونم این کارارو میکنه تا کنارمن باشه و بامن غذاشو بخوره...تازه ازاین گذشته این آقایی من بد غذام هست یعنی هرچیزی رو نمیخوره من باید فقط غذاهایی رو که باب میلشه درست کنم ...ازطرفی میگه من زنم باید دکترشه و بزور میگه بشین درستو بخون حالا خدانکنه بگم نمیخونم منو کشته یعنی قهر میکنه باهام منم که طاقت قهرشوندارم سریع اطاعت عمرمیکنم و میشینم درس خوندن !ازطرفی هم هی میگه خونه رو تمیز کن وجاروبکش و ظرف بشور !حالا اینا به کنار تا میام غربزنم یا اخمش کنم مگه میزاره آخه؟؟؟ازبس مهربونه که اصلا نمیزاره حرفی بزنم سریع خوشبختی بدون شرح...ادامه مطلب

ما را در سایت خوشبختی بدون شرح دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: شنبه 4 دی 1395 ساعت: 17:15

هاااااااااااااااااااااااای مردم به دادم برسید کمکم کنید زنم حرفمو نمیفهمه.من از شما میپرسم خواسته زیادیه دلم بخواد دست پخت نو عروسم رو بخورم.بخدا ما هم دل داریم.نه خداوکیلی این کار بدیه؟؟؟؟؟؟؟؟بچه گونس؟؟؟؟؟؟خو دلم میاد صبح که چشمامو باز میکنم چشمای زیبا و دل نشین مریم رو ببینم. دوست دارم اولین صدایی که میشنوم صدای پر اهنگ زیبا مریم رو بشنوم.دوست دارم با صداش وقتی صدا میزنه«آقایی بیا صبحونه»با سر برم توی اشپز خونه.لامصب اون موقع مگه میشه صبحونه خورد همین که ادم مریم رو ببینه سیر سیر میشه از بس که خوشمزس.یه ببوسه از لباش باعث میشه ادم دیگه گرسنه اش نشه.اون موقع مگه میشه رفت سرکار.هی دم به دقیقه ساعت رونگاه میکنی ببینی ساعت اداری کی تموم بشه زودی بیایی خونه.وقتی میرسی مریم با یه اغوش باز منتظرته.کت و کیفتو میگیره ...بزار ادامه ندم بزار چیزی از عشق مریم نگم .بزار چیزی از زیبایی های مریم نگم.بزار چیزی از زیبایی بی همتای مریم نگم.بزار فقط به یه نقطه اکتفا کنم... خوشبختی بدون شرح...ادامه مطلب

ما را در سایت خوشبختی بدون شرح دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: شنبه 4 دی 1395 ساعت: 17:15

جونم براتون بگه که من ازاولش یکی از مخالف های سرسخت ازدواج وکلا عشق وعاشقی بودم اما راستشوبخواین؛«بیاین اینجاشو درگوشتون بگم !آخه نمیخوام سعید بشنوه چون پررو میشه بله داشتم میگفتم که راستشو بخواین از وقتی که این آقا سعید وارد زندگیم شده کلا همه چی رو تغییرداده همه نظرای منو همه افکارمو همه احساسمو تغییرداده اصلاکل زندگیمو عوض کرده!اولش که زندگی من سیاه سفیدبوداما الان باوجودسعیدم قرمزجیغ جیغ شده رنگی که منو سعید عاشقشیم و قراره دکوراسیون اتاقمونو همین رنگی بچینیمخلاصه اینکه من اول از جنس مرد وپسر متنفر بودم حتی تحمل داداش خودمو نداشتم !اما حالا بیاید ببینیدعشق چی باهام کرده!اون مریم لوس وننروغرغرو حالا همه چی سعید و به جون میخره غرغراشو،نق زدناشو،خستگی هاشو،دعواهاشو،سختگیری هاشو همه وهمه شو دوست دارم وحاضرم هرکاری کنم فقط پیشم بمونه و کنارم باشه..به هرحال میخوام یه خانم خوبو تموم عیارشم براسعیدم....انقدی که همیشه راضی باشه ازم و هیچوقت دلخور وناراحت نشه. ازهمینجا میخوام دادبزنم که اقایی عاشقتم وبی نهایت میخوامت خوشبختی بدون شرح...ادامه مطلب

ما را در سایت خوشبختی بدون شرح دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: شنبه 4 دی 1395 ساعت: 17:15

یه چیزی درباره دوست داشتن میخوام بگم.دوست داشتن عین دارو میمونه.هم خوبه هم عوارض داره.دوست داشتن باعث میشه طعم تلخ تنهایی درد تنهایی رو فراموش میکنی.دوست داشتن بعث میشه به ارامش برسی.دوست داشتن باعث میشه به زندگی یه جور دیگه نگاه کنی.ولی عوارضی که داره اینه که دوست داشتن زیاد باعث میشه به جنون برسی.جنون عشق.بی قرار میشی این بی قراری ادمو ازار میده دوست داره زود به عشقت برسی ولی نمیتونی.فرض کن به چیزی رو ببینی میخواییش بگیریش ولی دستت بهش نمیرسه.فقط میتونی نگاش کنی و حسرت بخوری. این خیلی بده.باید صبر کنی قدت بلند تر بشه تا دستت برسه.میتونی چیزی بزاری زیر پاهات تا بلند تر بشی ولی توی این رابطه تقلب معنی نداره.پس دوست داشتن سخته.فقط باید قوی بشی.قوی اون قدر قوی که بتونی جلو عوارض هاش مقاومت کنی تا به هدفت برسی.حالا من مریم شده انتی بیوتیک شده نوافن دردام.نباشه میمیرم.نه که عوارض نداره .داره.ولی خداوکیلی می ارزه.این قدر دوستش دارم که نگو نپرس دیوونشم.اینو خودشم میدونه.واااااااااااااای چرا این قدر زود زود دلم براش تنگ میشه.ببخشید از حضورتون مرخص بشم برم حالشو بپرسمو بیام خوشبختی بدون شرح...ادامه مطلب

ما را در سایت خوشبختی بدون شرح دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: شنبه 4 دی 1395 ساعت: 17:15

آره امشب راحت بخواب دیگه مریم نیست که مجبور باشی بخاطرش بیداربمونی و بخاطر درد کشیدناش اذیت شی و مجبور باشی بیدار بمونی تا اروم شه ...

چی فکر کردی تو نباشی قرصام هستن امشب با قرصام میخوابم و اروم میشم مثل قبلنا

خوشبختی بدون شرح...

ما را در سایت خوشبختی بدون شرح دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: شنبه 4 دی 1395 ساعت: 17:15

صفحه بندی