
ولی این آقآییم انقدر مهربونه و صبوره که خم به ابروش نمیآره و حتی یه تو هم بهم نمیگه با آرامش و محبت زیادش خیلی خوب منم آروم میکنه و تموم وجودمو ازعشقش پرمیکنه 
آقایی میدونم این بهونه گیریم خیلی بده ولی توروخدا درکم کن وبدون همش از دوست داشتن زیاده
یادت نره خیلی عاشقتم
ما را در سایت خوشبختی بدون شرح دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10