!!!

خرید بک لینک
واقعا دیگه ازخودم کلافه شدم!نمیدونم این حسایی که دارم خوبه یابده !!!!ولی دست خودم نیست وقتی سعید نمیتونه باهام حرف بزنه یا کاری واسش پیش میاد مثل دیوونه ها میشم !!!نه اینکه درکم پایین باشه واین چیزارو نفهمم ولی خیلی دلم تنگ میشه واسش و باعث میشه باهاش بدرفتاري کنم

ولی این آقآییم انقدر مهربونه و صبوره که خم به ابروش نمیآره و حتی یه تو هم بهم نمیگه با آرامش و محبت زیادش خیلی خوب منم آروم میکنه و تموم وجودمو ازعشقش پرمیکنه

آقایی میدونم این بهونه گیریم خیلی بده ولی توروخدا درکم کن وبدون همش از دوست داشتن زیاده

یادت نره خیلی عاشقتم

خوشبختی بدون شرح...

ما را در سایت خوشبختی بدون شرح دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: شنبه 22 آبان 1395 ساعت: 17:59

صفحه بندی